Vanliga frågor och svar
VANLIGA FRÅGOR
Former för leverans
Om leveransen av din beställning är försenad, vänligen kontakta vår kundtjänst. Vi kommer att försöka förklara allt.
Faktum är att vi även skickar paket till utlandet.
Detta är inte möjligt för närvarande, men vi arbetar på att ta fram en sådan funktion.
Tyvärr är detta inte möjligt för närvarande.
Om du vill ändra din leveransadress, vänligen kontakta Kundservice - vi kontrollerar i vilket skede din order befinner sig och bekräftar att den kan ändras.
I de flesta fall ringer kurirerna till mottagarna av paketen, men vi kan inte garantera detta - kuriren har ingen skyldighet att göra det.
Leveransen utförs av ett kurirföretag. Beroende på vilken leveransform du väljer kan din beställning levereras med bud eller så kan du hämta ditt paket på InPost paketautomater, DPD, DHL och Orlen Paczka utlämningsställen.
Du hittar ditt leveransnummer i din orderbekräftelse. Med hjälp av denna kod kan du hålla reda på din leverans.
Betalningsformer
Om du behöver göra några ändringar i din beställning, vänligen kontakta kundtjänst - tillgänglig på +48 22 266 10 01. Du kan också skicka ett e-postmeddelande till: kontakt@nutridome.pl.
Om du väljer efterkrav kan du betala ditt paket med kort i en paketautomat som har en terminal. För paketautomater som inte har terminal sker betalning online via PayByLink. Det är en snabb och säker banköverföring som gör att du kan betala elektroniskt för ett paket som läggs i en paketautomat. När betalningen har krediterats skickar InPost en mottagningskod till dig via SMS.
Betalningen bokförs nästa arbetsdag.
Överföringsinformation: PL63114010100000463959001001 / Swiftcode BREXPLPWMBK. Abriga sp. z o.o, ul. Staromiejska 8/12, 26-600 Radom. Vänligen ange ditt ordernummer i rubriken på din betalning.
På Nutridome kan du välja din favoritbetalningsmetod. Du kan betala för dina inköp: med kort, BLIK, banköverföring, via PayPal eller Google Pay. Det går också att betala vid leverans eller med uppskjuten betalning i upp till 30 dagar via PayPo. Du kan läsa mer om de tillgängliga betalningsmetoderna här: https://nutridome.pl/formy-platnosci
Inom 15-30 minuter efter att du försökt göra en beställning får du ett e-postmeddelande till din e-postadress med en länk som leder dig vidare till betalningen. Du kan också kontakta oss via hjälplinjen. Vi hjälper dig att slutföra din beställning.
Du har upp till 7 dagar på dig att betala för din beställning. Om betalning inte sker inom en vecka annulleras beställningen.
Couriers accepterar både kortbetalningar och kontantinsättningar.
Hur köper man?
Kontakta vår kundtjänst (tel. +48 22 266 10 01 eller kontakt@nutridome.pl). Vi kommer att kontrollera i vilket skede din order befinner sig och bekräfta att den kan avbeställas.
Kontakta då vår kundtjänst (tel. +48 22 266 10 01 eller kontakt@nutridome.pl). Vi kommer att kontrollera i vilket skede din order befinner sig och bekräfta att den kan ändras.
Bekräftelse på att beställningen accepterats skickas via e-post till den adress som angavs när beställningen gjordes. Vi har 24 timmar på oss från inköpstillfället att göra detta. Om e-postmeddelandet inte har anlänt efter denna tid och inte finns i skräppostlådan, vänligen kontakta vår kundtjänst (tel. +48 22 266 10 01 eller kontakt@nutridome.pl).
Ingenting har hänt. Vänligen kontakta vår kundtjänst. Vi kommer att kontrollera i vilket skede din order befinner sig och bekräfta att din adress kan ändras.
Du kan kontrollera din orderstatus genom att logga in på ditt konto. Du hittar all information som du är intresserad av under fliken "Orderhistorik". Låt oss hålla kontakten. Om du har några frågor svarar vi gärna på dem. Kontakta kundtjänst (tel. +48 22 266 10 01 eller kontakt@nutridome.pl).
Du kan lägga till din rabattkod i slutskedet av beställningen, i sammanfattningen före betalning. Ange bara koden i lämpligt fält och bekräfta, så dras värdet av rabatten automatiskt av från det totala orderbeloppet.
Om rabattkoden inte fungerar, kontrollera att du uppfyller alla kriterier som krävs för att få rabatten, t.ex. minsta ordervärde eller att den inte utesluter i samband med andra kampanjåtgärder. Kontrollera också att du har angett koden korrekt - var uppmärksam på skiftlägeskänslighet eller onödiga mellanslag.
Om rabatten fortfarande inte gäller, vänligen kontakta oss - vi hjälper dig gärna!
Kampanjer går inte att kombinera.
Inom 15-30 minuter kommer du att få ett e-postmeddelande med en länk för att slutföra din betalning.
Maximalt 10 enheter av samma produkt kan beställas vid ett och samma köp. Nutridome säljer inte i grossistledet.
Du kan göra ditt köp bekvämt på vår webbplats eller i vår mobilapp. Om du föredrar det kan du också kontakta oss via telefon eller göra en beställning via e-post.
På sidan för varje produkt är det möjligt att ställa in en påminnelse när den finns tillgänglig igen. Klicka på alternativet "Påminn mig när den finns tillgänglig igen" och ange din e-postadress.
En faktura kommer att skickas till din e-postadress när paketet har hämtats ut från kuriren eller från utlämningsstället.
Klagomål
Inom 14 dagar efter köpet har du rätt att frånträda avtalet utan att ange något skäl. För att göra det, vänligen fyll i returformuläret.
Vid klagomål, vänligen kontakta kundtjänst på: +48 22 266 10 01. Du kan också skicka ett e-postmeddelande till: zwroty@nutridome.pl.
Detta tar oss högst 14 dagar. Vi kommer att försöka besvara din begäran så snart som möjligt.
Om ditt paket har skadats under transporten är det viktigt att du skriver en skaderapport i närvaro av kuriren. Detta är grunden för vår onlinebutiks klagomålshantering. Du kan sedan lämna in en reklamation genom att kontakta kundtjänst och begära en ersättningsprodukt inom 7 dagar efter att du mottagit paketet.
Allt vi behöver är en returblankett. Du kan bifoga ett inköpsbevis, men det är inget krav.
Klagomålsformuläret finns tillgängligt på webbplatsen via följande länk: https://static.nutridome.pl/pdf/formularz-zwrotu.pdf.
Vi tar emot reklamationer skriftligen till e-postadressen zwroty@nutridome.pl. När du gör ett klagomål, vänligen ange ditt ordernummer eller uppgifter som gör det möjligt för oss att identifiera dig.
Annullering av SMS
Du får SMS-meddelanden eftersom du samtyckte till att bli kontaktad av oss när du slutförde din beställning. Har du valt detta alternativ av misstag? Inga problem, du kan alltid välja bort den här funktionen.
Klicka på följande länk, ange ditt telefonnummer och bekräfta din uppsägning: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms Du kan också kontakta kundtjänst för detta ändamål.
Meddela oss att du vill avstå från att ta emot SMS-meddelanden. Skicka bara ett e-postmeddelande till oss på: kontakt@nutridome.pl. Du får ännu snabbare resultat genom att använda den här länken: https://nutridome.pl/rezygnacja-sms
Villkor för återkallande
Tyvärr kan endast en intakt produkt returneras vid ångerrätt.
Om du vill returnera en produkt, observera att portokostnaden ska bäras av avsändaren - den som skickar paketet.
Du kan returnera dina inköp inom 14 kalenderdagar efter mottagandet.
Returnerar
Du kan skicka tillbaka den returnerade produkten via ett budföretag, det polska postkontoret eller InPosts paketautomater.
Gå till returformuläret där du skickar ditt paket.
Du kan returnera ditt köp, men endast för en oanvänd, originalförpackad produkt.
Returnera produkten till denna adress: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Radom
Även om vi strävar efter att uppfylla alla dina krav är denna funktion inte tillgänglig för tillfället. Vi uppmuntrar dig att använda post eller kurirservice.
Tyvärr är det för närvarande inte möjligt att skicka en retur per postförskott.
Fraktkostnader för returnerade varor ska bäras av kunden.
Kontakta oss
Du kan skicka tillbaka den returnerade produkten via ett budföretag, det polska postkontoret eller InPosts paketautomater.
Gå till returformuläret där du skickar ditt paket.
Du kan returnera ditt köp, men endast för en oanvänd, originalförpackad produkt.
Returnera produkten till denna adress: Nutridome 8 Gas Street 26-600 Radom
Även om vi strävar efter att uppfylla alla dina krav är denna funktion inte tillgänglig för tillfället. Vi uppmuntrar dig att använda post eller kurirservice.
Tyvärr är det för närvarande inte möjligt att skicka en retur per postförskott.
Fraktkostnader för returnerade varor ska bäras av kunden.